14 February 2009

Janji-janji Cinta


Seperti mana janji2 ku..nilah gambo yg aku nak tayangkan..diner company aku yg poyo..tgk muka bos aku lagi poyo..buat pengetahuan korang sume akak aku sama tmpt keja..jd peluang baik nak wat gosip nih...ada pic yaya dah betol2 boring sbb dok tunggu ibu dia borak sakan...mana ke eidaknya kul 12 malam mmg gilos btul aku nih..nasib baik hubby aku sporting..hubby aku outstation g kedah..lampu hijaulah aku" jadi kutu embun"..
aku tak dpt nak snap makanannya..smpai je settle..pulak tu yaya bukan reti dok diam..hbis mgkuk,sudu,chopstik dia humban ke bawah meja..nasib tak tercampak kat laut...memang syok mlm tu angin sepoi2 bahasa..hahaha sesuailah untuk org tgh bercintan..
mlm tu aku sorang je bwk anak..jadi semua mata2 tumpu pada anak aku ni pe lagi dia terjerit2lah interframekan diri dia...tak sangka aku bawak anak ni bawa makna wat dia org,sbb keja kat jb anak kat kl...cian trus sayu aku tggk muka NFOG punya cm..Construction Manager..dia tggk je muka yaya..masa nak blik..dia cium2 yaya..pastu bertakung air mata...huhuhu sedih bangat...
cinta pada anak2 memang cukup indah...
oleh itu cintailah cinta...renung2 renugkan SELAMAT beramal...(ayat ciplak nih)

No comments:

Post a Comment