17 February 2009

Ikatan CINTA.....15.Feb.2009

iklan cinta cinta malaysia hahaha...pandai tak aku wat iklan ni nak bthu..klau sape2 jumpa ni dah jd tunang orang...hehehe
tarrrrrrraaaa...nilah orgnya cinta hati adik iparku yg encem...comelkan..nama pangln nana...cam akuq gak..ramai yg ckp muka aku sama ngan bakal adik ipar ni....ALHAMDULILAH bersyukur pada ALLAH swt semua selamat...


hahaha akuq tension gilos...buah hatiku ni melalak gileee dia tak nak bergambo...td masa tggu rombongan (sbb ada yg sesat) dia ponya posing gile....nak interframe jugak aku ni...


ni gambar adik ipar akuq ngan anak dia,ni lah plan aku nak snap gambar yaya ngan rina tapi tak kesampaian,bila anak aku menunjukkan angin kuntaw dia hehehe ,klau ikut keluarga hubby aku..dia berdualah cucu atoknya..blum ada geng ramai lg..tunggulah coming soon...




buah hatiku yg COOL dalam kete,masa tunggu ada yg sesat pandai beno berposing...)sebelum dia berangin)




ni masa sebelum pegi umah pihak pompuan...ada ke patut yaya bongkar beg tangan adiq iparku nya mak mtua..malu giler aku...pastu korang tggk dia wat apa kat blkg Tok ngah dia...

masa dah balik ..anjang dia pon merasmikan kek untuk di potong..yaya ape lagi menyibuk dia....





ni lah wajah 2 ceria dan wajah anak akuq yg (angin )...yg tak brape clear tu spupu hubby aku..dia cameraman..single lagi tau..tapi dah ada angin nak di jodohkan ngan awek btudung itam yg cute ni..mudah-mudahan semua yg di hajati akan direstui olah CINTA mereka..hahaha wakaka..

poyo tak muka aku yg mencube2 tdung ekin tu...mcm kelakor je...






jeng..jeng...hero cinta ada kat atas tu tapi gmbar kecik je..heroin pon ada gak..yg kat atas tu dari kiri..mak mtuaku,mak nana,nana,ayah nana,bapak mertuaku...yg bwah tu masa menyarong cincin lah..





nilah gambo hantaran tapi tak cukup snap pic..sptutnya semua ada sebelas...kek ngan kuih comel yg terlupa...tak sompatlak..pic ni hubby aku yg tolong snapkan..








ni plak hantaran dari adik iparku,pon tak dpat snap pic yg spatutnya sembilan..yg aku lupa kek ngan cincin tu..dah terlupa plak....

akuq watkan hantaran adiq ipar aku (coklat,bju ela,sireh junjung) tuala tu adik ipar aku yg wat...yg lain semua hantar kedai...

mcm mana hasil gubahan aku..boleh bukak kdai tak....hahaha perasan tol aku ni ek.....

dah pnat ni....aku doakan tuk adiq ipaq:-

SEMOGA IKATAN YG DI BINA AKAN BERKEKALAN HINGGA KE JINJANG PELAMIN...

AMIN....







5 comments:

  1. hai ema... pekabar lame giler tak berblog neh busy lah.. wah org maner tunang hery tuh,,,

    ReplyDelete
  2. wah banyak tul gambar, pandai ye edit gambar tuh

    ReplyDelete
  3. to nasaz : orang skudai gak taman pulai indah,
    bolehlah knal,bakal2 sepupu ni hehehe

    to kak atie : saya baru belajar edit gambar, tak tau ok ke tdk?

    ReplyDelete
  4. Tahniah wat adik ipar Yazeema tue ya..mga berkekalan hndaknya..amin

    ReplyDelete
  5. mama qaseh.tq mudah-mudahan..amin..

    ReplyDelete