19 February 2009

Sentuhan JIWA

17.Feb.2009
adeq ipar akuq eksiden (patah tgn kiri ngan patah kaki kanan) cian dia bawak moto di himpit plak lorry..dugaan btoi..pastu sok nya aku g lah nak melawat kat hospital sultanah aminah...dia terpaksa di pindahkan sbb ramai sgt pesakit nak di operation..jd aku ngan family semua tggulah kat hospital kulai (pindah hospital ni)..memang hosptal tak ramai psakit..di sebabkan ambulan tak cukup byk untuk hantar adeq ipar aku..tpaksa menuggu bagai nak gila menahan sakit..family aku tggu ponya tunggu..sampai kul 6.40 ptg masih tak naik ambulan lagi...
jadi terpaksalah kami semua balik...tak dpt tggk..tak ke sedey...tak sampai hati nak balik bila lom jumpa tapi apakan daya pengurusan hosptal agak kelam sikit selepas waktu pejabat...

Malam 18.Feb.2009..malam yg menyentuh jiwaku..bila bos akuq dengan baik HATI belanja family akuq makan kat Restoran Mandella Kat pontian..jauh..memang jauh
ni...aku pon trus pegi...restoran ni memang sebelum ni aku pnah g...ni kali ke tiga aku menjejakkan kaki kat sini..

memang puas hati makan kat sini..kalau tak caya korang cube le ye...kompom..mesti nak datang lagi...
gambo kat atas tu sbbnarnya aku lupo nak snapp pic hubby aku..jd aku selitkan pic hubby masa kat taman permainan..hehehe janji ada gambar dia yg encem ni....
HA...jeng..jeng..mamat yg kat sebelah hubby akuq ituw bos akulah....muka mcm org melayu ek..nama MOK TUAN CHEW..org melaka mali..anak semua mcm melayu...mybe ayah dia terkenan melayu kot..hhahahaa
k lah kita jumpa lagi di next entry k
* DOAKAN ADEQ IPAR AKU CEPAT SEMBOH K...AMIN..

No comments:

Post a Comment